Załóż konto | Przypomnij hasło
Filtruj wg spółki:
Wasza opinia?
Wyświetleń: 12343. Obserwuje: 7 osób.
Post: #1 
2008-03-26 14:12

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
napewno nie pojdzie w gore szybko za kilka tygodni

Post: #2 
2008-03-26 15:37

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Ja tak samo kupiłem ale po 95....i czekam maja umowy na bardzo duże kwoty.. sadze ze będą drożeć..

Post: #3 
2008-03-27 11:39

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Jeżeli minie opór na 99 to dojdzie do 105 na luzie a potem kolejny opór

Post: #4 
2008-03-27 11:57

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
Ja mysle ze te `opory` to iluzja, pamietajac jak ostatnio przelecial przez wsparcie na na poziomie 100 pln. dla mnie oporem jest 112 pln, niemniej zblizenie sie do niego moze potrwac kilka tyg. Mysle ze wybranie prezesa zarzadu, chocby nienajlepszego spowoduje szybszy wzrost do poziomu 112 pln, a przy dobrych cenach miedzi i wysokim indeksie wig20 byc moze nawet do trwale przelamac. W obecnej chwili mysle ze sa trzy glowne czynniki ksztaltujace cene akcji KGHM, sa to: 1. wybor prezesa zarzadu i zawirowania z tym zwiazane 2. cena miedzi na swiatowych rynkach 3. ogolna sytuacja na rynku (w przypadku kghm, ma to relatywnie nie za duze znaczenie.
Moim zdaniem, a podkreslam ze mam niewielka w tym wiedze i doswiadczenie, wiec jezeli ktos ma inne zdanie chetnie je poznam.

Pozdrawaim.
p.s. kupowalem po 103 pln, ale po spadku dokupilem w dolku wiec mam srednio po 97,4, no i dzis juz jestem na niewilkim + ... i optymistycznie czekam.
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #5 
2008-03-27 12:33

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Ale jak na razie opór na 99 działa pięknie

Post: #6 
2008-03-27 12:58

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
no... to 99 jest atakowane juz od trzech godzin !!
ciezko to nazwac opowiem.
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #7 
2008-03-27 12:59

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
*oporem
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #8 
2008-03-27 13:10

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Jeżeli to nie był opór to co?? Piszę był bo właśnie chyba został przełamany a więc teraz do 105, no chyba że przełamanie ostatecznie się nie uda.

Post: #9 
2008-03-27 13:34

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Jak na razie wychodzi na moje, ale to nic radzę zwrócić uwagę na bzwbk. Jeżeli minie opory 190-200 to potem też da szybko zarobić. Pozdro

Post: #10 
2008-03-28 10:31

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
LEEEEECIII W GOOOOREEEEE :D:D:D:D:D::D wiedzialem ;D

Post: #11 
2008-03-31 18:11

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
Kupilem dzis srednio po 101.27 pln, zaluje ze nie udalo mi sie kupic wiecej. Moze jutro spadnie, to dokupie na pewno. I zarobie, szybko i pewnie (3-6% .. )
dobry mam plan ??
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #12 
2008-04-02 12:25

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Plan jesr bardzo cwany i niecny heheheh ;> Jestesmy skazani na bogactwo mam 500 akcji :D::D:D

Post: #13 
2008-04-02 16:27

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
Ja swoje juz sprzedalem. Zarobilem 2.5% niewiele, bo troche sie pospieszylem, no ale trudno. Teraz obstawiam lekki spadek i kupuje na krotka pozycje aby odkupic jutro, pojutrze z 2-3% zyskiem.
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #14 
2008-04-02 16:29

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
Srednio sprzedawalem po 103.70 i jutro w przypadku wzrostu bede dalej sprzedawal.. skoro wzroslo to kiedys spadnie
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #15 
2008-04-03 12:06

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Nie jest powiedziane ze spadnie Ja czekam az pojdzie ostro do gory a wiem ze pojdzie.. Czuje to :D:D:D

Post: #16 
2008-04-03 12:37

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
dzis odkupuje ponizej 101.7 i mam >2%.
no i kupuje normalnie ile wlezie po 101.5 .. i czekam na wzrost.
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #17 
2008-04-03 16:02

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
No ja myślę że tego wzrostu nie będzie najpierw zejdzie tak do 90

Post: #18 
2008-04-03 17:12

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
inwestujecie we mnie - jestem taki i szybko się zwarcam

Post: #19 
2008-04-03 19:14

artm

lodz
Posty: 24
Shouty: 151
0
a jak spadnie do 90, to dokupie za caly szmal...
muminki widzą, muminki śledzą, muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą ..

Post: #20 
2008-04-04 17:01

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Ja kupiłem za 93.30 a teraz stoi 103.4 , wiec niezle xD

GPWŚwiatWaluty
 Notowania GPW
WIG85852.4-0.65%17:09
WIG202476.4-0.80%17:09
WIG20 Fut2452.0-1.13%17:04
WIG20USD629.0-1.01%17:15
mWIG406292.8-0.51%17:09
sWIG8024850.0+0.33%17:09
 Notowania Świat
Dow40287.5-0.93%22:03
Nasdaq17726.9-0.81%22:00
Nikkei40063.8-0.16%8:15
DAX18165.6-1.03%17:31
Ropa WTI78.7-3.26%22:58
Złoto2398.6-1.91%22:00
 Notowania Waluty
EUR/PLN4.28713-0.12%22:00
CHF/PLN4.43227-0.12%22:00
USD/PLN3.94056+0.04%22:00
EUR/USD1.08795-0.17%22:00
GBP/USD1.29108-0.26%22:00
USD/JPY157.509+0.10%22:00
Forum
» Gra - dywidendy 2014 [5]
» Massmedica [3]
» Zbiorczy temat z prośbą o... [10]
» ArenaPL - HiPowerSa [1][ARE]
» Handel walutami [1]
» conajbardziej oplacasiue... [1][IFI]
» witam [1]
» sprzedaż wycofanego ALUMETALu [9][CNT]
» Dywidendy 2023 [0]
» prośba o dodanie ETCGLDRMAU [0]
Blogi - najnowsze wpisy
»thomasoo: Kozak podbija giełde XDD
»gra: Dni bez sesji 2016
»sygnaly-at: Jeden wykres zastępuje 1000 słów - MSW
»gra: Podsumowanie roku w grze, 2014 w liczbach
»gra: GPW dni bez sesji w roku 2015
Dane giełdowe dostarcza Statica - statica.pl