Załóż konto | Przypomnij hasło
Filtruj wg spółki:
Nowicjusz
Wyświetleń: 3449. Obserwuje: 8 osób.
Post: #1 
2014-01-22 20:57

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Witam jestem nowicjuszem. Niedawno zacząłem w te grę grać i z tond mam kilka pytań:
Gdzie pojawi mi się opcja sprzedawania akcji?
Wiem ,że giełda jest czynna od 9:00-17:05 ale zapewne dostęp będę mieć późno.
Czy istnieje taki przedział który pokaże mi ile zarobię za sprzedane wszystkie akcje?
Co daje mi ustalanie do kiedy mam czas?
Czy im więcej czasu tym akcja jest mniej warta?
Co się stanie jeżeli minie czas?

Post: #2 
2014-01-22 21:06

corbolo

Poznań
Posty: 139
Shouty: 11
0
Chodzi o to że giełda "jest czynna" od 9 do 17:05. W innych godzinach handel nie funkcjonuje. Cena zależy od tego ilu osób jest chętnych na Twoje akcje i ile są w stanie zapłacić.

Proponuję edukację.
Pod tymi linkami są źródła gdzie można szukać informacji:

https://gragieldowa.pl/forum/temat/1949/strona/0/t/Pocz%C4%85tkuj%C4%85ca

https://gragieldowa.pl/forum/temat/1927/strona/0/t/Pomoc-dla-pocz%C4%85tkuj%C4%85cego
"Im więcej pracujesz, tym mniej masz czasu na zarabianie pieniędzy" J.D. Rockefeller

Post: #3 
2014-01-22 21:19

arnolddgt

Orneta
Posty: 1258
Shouty: 39710
2
Jak zwykle ja muszę leczyć ludzi z ignorancji i lenistwa... Ehh... Taka rola!

Po pierwsze: Nie wiem ile masz lat, ale to może nie mieć znaczenia gdyż w 3 klasy podstawówki już uczą ortografii - mimo to, wyrażenie "z tond" pobiło wszelkie granice. Z tego powodu proponuję zajrzeć do słownika i opanować chociaż kategoryczne podstawy języka polskiego bo jak nie skończysz gimnazjum to będzie wstyd!
Po drugie: Jeśli wchodzisz na ten portal dostajesz wiadomość powitalną, którą należy przeczytać - powtarzam: PRZECZYTAĆ!!! Pozwoliłoby Ci to na uniknięcie pytań, które zadajesz...