Załóż konto | Przypomnij hasło
Filtruj wg spółki:
Rekomendacje "Kupuj" - Co o tym myślicie??
Wyświetleń: 3330. Obserwuje: 9 osób.
Post: #1 
2008-07-29 20:09

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
ze mozna probowac, ale chodzi o inwestycje dlugoterminowe

Post: #2 
2008-07-29 20:12

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Mozesz probowac, ale wowek ma racje im chodzi o dlugoterminowe inwestycje ale tez moga sie mylic (jak sie na tym nie opieram: 3 razy probowalem to 2 razy objechalem, a raz rzeczywiscie mialem akcje na +)
Pozdro

Post: #3 
2008-07-29 21:01

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
W najbliższym czasie w dół do 8,30 -8,50 później w górę ale w trendzie bocznym .Jak inwestować to krótko,wykorzystując wahania lub długoterminowo....

Post: #4 
2008-07-30 11:19

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Graj przeciwko rekomendacjom, są o wiele spóźnione.

Post: #5 
2008-07-30 11:51

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
najlepiej sie naucz na bledach :P

Post: #6 
2008-07-31 10:33

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Rekomendacje są podawana na podstawie wycen spółek, ich aktualnej sytuacji finansowej oraz ceny giełdowek. Zawsze dotyczą inwestowania pow. 6 - miesięcy.

Ale nie uwzględniają aktualnych trendów, sytuacji politycznej ani otoczenia gospodarczego!!!!

inaczej: Czysta Matematyka spółki w celu wydania rekomendacji dla inwestorów średnio - i długo - terminowych.

Post: #7 
2008-07-31 11:45

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
Jak w temacie..

Post: #8 
2008-07-31 11:45

dawid89wro

Wronki
Posty: 8
Shouty: 12
0
Ja bym się tym nie kierował. Ja śledzę wybrane spółki na bieżąco, moja strategią jest daytrading, ewentualnie przytrzymuje akcje 2-3 dni w zależności od kursu. Jeżeli ktos woli zamrażać kapitał na kilka miesięcy to jego strategia. Wracając do tematu, to nie polecam takiego systemu, lepiej kierować się intuicją i śledzić komunikaty ze spółki, przeglądać dzienne wykresy a takze roczne jak kształtuje się trend.
Impossible is nothing

Post: #9 
2008-11-04 12:34

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
O tak! Ja tutaj zaczynam grę, i kiedy dowiedziałem się że noble bank zyskał 2.14% pomyślałem sobie: Warto było A więc: OPŁACA SIĘ!

Post: #10 
2008-11-04 13:03

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0
W zeszlym tygodniu znalazłem rekomendację "kupuj" dla Emperii i w tym tygodniu zarobilem juz na niej 15%..czasem sie opłaca :D

GPWŚwiatWaluty
 Notowania GPW
WIG76516.0-0.84%12-07
WIG202288.8-0.91%12-07
WIG20 Fut2289.0-1.17%12-07
WIG20USD570.1-1.07%12-07
mWIG405677.6-0.90%12-07
sWIG8022034.3-0.26%12-07
 Notowania Świat
Dow36117.4+0.17%12-07
SP500 Fut4585.80.00%2:31
Nikkei32346.0-1.56%2:21
DAX16629.0-0.16%12-07
Ropa WTI70.1+0.63%2:41
Złoto2031.0+0.12%2:41
 Notowania Waluty
EUR/PLN4.33385+0.05%2:41
CHF/PLN4.58962+0.11%2:41
USD/PLN4.01565+0.06%2:41
EUR/USD1.07924-0.01%2:41
GBP/USD1.25941+0.02%2:41
USD/JPY143.506-0.50%2:41
Forum
» Co się dzieje ? [3][K2H]
» Zbiorczy temat z prośbą o... [0]
» 2100% zysku - MINIMUM! [41][MRC]
» Tu napisz pytanie? [55]
» Sprzedaż akcji [1][STH]
» Sanwil - proszę Państwa! [24][SNW]
» ###Prośba o dodanie SCANWAY... [0]
» Sfinks - wstaje z popiołów! [0][SFS]
» Prośba o dodanie RRH Roof... [0]
» ##Prośba o dodanie Inventionmed... [0]
Blogi - najnowsze wpisy
»thomasoo: Kozak podbija giełde XDD
»gra: Dni bez sesji 2016
»sygnaly-at: Jeden wykres zastępuje 1000 słów - MSW
»gra: Podsumowanie roku w grze, 2014 w liczbach
»gra: GPW dni bez sesji w roku 2015
Dane giełdowe dostarcza Statica - statica.pl