kolodziejgrz napisał:
No genialnie, jest coraz lepiej (ironia), dzięki tej awarii już tracę 600 zł. Mam propozycje do administracji aby jeszcze raz "zrobić" kolejną awarię i załadować grę z poniedziałku, a najlepiej z przed miesiąca. Nikt z adminów nawet nie raczył odpowiedzieć na moje posty. Może teraz ktoś coś odpowie?
Poczytaj sobie o tak zwanych wypadkach losowych.
Jeśli tracisz, to problem tylko częściowo zależy od awarii - np. utrata zlecenia sprzedaży. Całą resztę odpowiedzialności należy wziąć na siebie:
"Zrobiłem błąd, nie postawiłem stopa...
Teraz za to płacę"
To się nazywa dorosłość.
Ponadto:
Administratorzy mają swoją pracę zawodową do wykonania. Ten portal prowadzą pro bono.
Więc nie oczekuj, że ktoś pochyli się nad Tobą i pogłaszcze po główce, bo straciłeś 600pln.
Całość to coś więcej niż suma części...