Załóż konto | Przypomnij hasło
Filtruj wg spółki:
Chiny a Polska?
Wyświetleń: 2783. Obserwuje: 6 osób.
Post: #1 
2015-07-08 12:48

albert1818

Posty: 22
Shouty: 0
0
W China duże spadki na giełdzie :/ mamy się czego obawiać?

Post: #2 
2015-07-08 12:50

Pan Daniel

Posty: 14
Shouty: 72
0
Cześć. Właśnie się zalogowałem , jestem zupełnie zielony w te klocki , ale myślę że sytuacja w Chinach odbije się na naszej , lecz powinniśmy zachować spokój :D
To co masz zrobić jutro, zrób dziś. :D

Post: #3 
2015-07-08 13:04

doobry

Posty: 2
Shouty: 368
0
Myślę, że możemy być świadkami pęknięcia kolejnej "bańki" giełdowej. Jak dużej? Pokaże to czas. Dziwi mnie natomiast reakcja rządu Chin, to normalne, że po dużym wzroście musi nastąpić korekta. Biorąc po uwagę 160 % wzrost w ciągu roku, 25 % spadek nie wydaje być się tak straszny. Tymczasem Chińczycy za wszelką cenę chcą utrzymać hossę. Na pewno ta sytuacja nie pozostanie bez wpływy na światowe indeksy, w tym naszą rodzimą GPW. Pozostaje tylko śledzić rozwój tej sytuacji (przynajmniej z moim poziomem wiedzy jako laika). Nie mniej jednak interesuje mnie sytuacja na rynku walutowym i umacniający się dolar. Czy w związku z wydarzeniami w Azji i Europie może dojść do progu 4,00 zł? Czekam na wypowiedzi forumowiczów z większym doświadczeniem i wiedzą, nie snujących spekulacji w przeciwieństwie do mnie.

Post: #4 
2015-07-08 16:35

donjacek

Puck
Posty: 107
Shouty: 3214
0
Raczej nie jest to banka.
Bardziej cos w stylu odreagowania po kolosalnych wzrostach do czerwca
Potrwa to moze jeszcze z pare dni, moze nawet tygodni. ;p ale powroci do wzrostow.
To moment w ktorym zaluje ze nie moge zainwestować za granica. ;p

Edytowany 1 raz-y, ostatni raz: 2015-07-08 16:44:37
Co masz zrobić jutro, zrób pojutrze. Będziesz miał dwa dni wolnego.

Post: #5 
2015-07-08 17:53

Usunięty

Posty: 0
Shouty: 0
0